Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

Αυτοδιοικητικές Εκλογές 2010

ΔΗΜΟΣ ΒΥΡΩΝΑ

Εποχή Δημιουργίας-Συνεργασία Πολιτών

ΜΙΛΤΟΣ ΜΠΑΝΤΗΣ
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Βύρωνα

Λίγα λόγια για το Μίλτο..

Γεννήθηκα το 1979, μεγάλωσα και κατοικώ στο Βύρωνα και είμαι γιός του Απόστολου και της Πετζέχρως Μπαντή.
Είμαι πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολογίας του ΤΕΙ Χαλκίδας. Κατά την διάρκεια των σπουδών μου ανέπτυξα έντονη συνδικαλιστική δράση μέσα από την οποία αποκόμισα χρήσιμες οργανωτικές εμπειρίες
Σήμερα ασκώ το επάγγελμα του Ηλεκτρολόγου Μηχανικού στο Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας του ΜΕΤΡΟ της Αθήνας .

Το 2006 συμμετείχα στις Δημοτικές εκλογές με το συνδυασμό «Εποχή Δημιουργίας-Συνεργασία Πολιτών» του Νίκου Χαρδαλία.
2007 – 2010 Δημοτικός Σύμβουλος Βύρωνα
2007 – 2010 Γραμματέας Δημοτικού Συμβουλίου
2007– 2008 Αντιπρόεδρος Πνευματικού Κέντρου
2009 – 2010 Αντιπρόεδρος Κέντρου Μελέτης Χορού Ισιδώρας & Ραϋμόνδου Ντάνκαν
2009 – 2010 Αντιδήμαρχος Νεολαίας



Φίλες και Φίλοι
Κόντρα στην κυρίαρχη τάση της εποχής, που θέλει τους πολίτες – και κυρίως εμάς τους νέους – να απέχουμε από την πολιτική απαξιώνοντας την, αποφάσισα να είμαι ξανά παρών στις Δημοτικές εκλογές του Βύρωνα. Η πρώτη μου θητεία ως δημοτικός σύμβουλος επιβεβαίωσε αυτό που πάντα πίστευα, πως η μόνη λύση για να αλλάξουμε όσα συμβαίνουν γύρω μας και να θέσουμε βάσεις για ένα καλύτερο αύριο είναι η ουσιαστική συμμετοχή μας στα κοινά. Το όραμα που εξέφρασε από την αρχή ο Νίκος Χαρδαλιάς και η δημοτική παράταξη «Εποχή Δημιουργίας-Συνεργασία Πολιτών» για μια πρωτοπόρα αυτοδιοίκηση που πραγματοποιεί ριζικές αλλαγές με βρήκε απόλυτα σύμφωνο και διατεθειμένο να συμβάλλω με όλες μου τις δυνάμεις στην προσπάθεια αυτή. Είμαι βέβαιος πως, με τη στήριξη σας, θα συνεχίσουμε για άλλη μια τετραετία την Εποχή Δημιουργίας. Για ένα Βύρωνα που θα πρωταγωνιστεί και θα διακρίνεται παντού.

Το μέλλον ανήκει σε αυτούς που μπορούν να το αλλάξουν





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails